21 Mayıs 2012 Pazartesi

mektup


   Kızımız dünyaya katıldı,teşrif etti 4 şubatta.Ne zamandır yazmamışım öyle tatlı ki...Bakmaya kıyamıyorum.Şimdi beşiğinde ıkıldıyor beni al diye.Sana öyle benziyor ki bugün iyice farkettim.Ona baktım seni gördüm.(şimdi ne annene benziyorsun ne de babana çok güzelsin)

   Kızımız bizim kızımız.Bize rabbimizdenn gelen en güzel hediye.Ağlıyor kalkmam lazım
  .Kızımın sıkıntısı varmış altını temizledik.Şimdi gülücükler saçıyor.Kızımız dünyaya gelmeden baya sorun yaşadık ama şimdi hiçbiri yook aklımda, hepsini unutturdu.Bir gülüşü silip süpürdü.Okadar farklı bir duygu ki..

 O miniminnacık ufacık şey bana bağımlı.Ben olmadan hiçbir şey yapamaz bu duygu çok enteresan.Rabbim öyle bir sevgi koyuyor ki yüreğğine insanın o minik insan ne yapsa tatlı.Gece uyumasa çok yorgun düşsem bile bir agusu yetiyor yorgunluğu atmaya.Bebişim doğduğunda onun için hergün yazarım diyordum ama olmadı.Aradan o kadar zaman geçti ki 2 ay 10 günlük oldu 70günlük...
(Babana yazdığım mektuptan alıntı)

İyi ki varsın Serra m
Annesinin canı,her şeyi...
ŞÜKÜR Kİ VARSIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder