21 Mayıs 2012 Pazartesi

geçmişe dair(1)

 
Yasemin teyzenin evinde minik bir test çubuğu içinde içinde bir can var dedi.Benim bir yavrum olacaktı.Benim bebeğim..Bu çok özel bir an.Benim içimde yeşerecek ve benim bakımımkla şekillenecek bir filiz.Bu ne kadar özel ve güzelse o kadarda zor.acaba sana güzellikler sunabilecek miyim?Seni güzel bir ahlak üzere yetiştirebilecek miyim?İster istemez bunları düşünüyor insan.Ama şunu biliyordum ki sevgiyle büyüyecektin annen ve baban seni çok sevecekti.(çok seviyoruz seni)     Canım yavrum, ilk aylarımız hep uyuyarak geçti. İlk tekme atışın bir sabah namazı vaktiydi pıt pıt minik tekmeler uyandırdı bizi namaza .tam 7 kez ard arda ben burdayım dedin.Uyuyamadım bir daha atar diye .Sonra her gün ben burdayım demeyi ihmal etmedin.Rahat bir hamilelikti ne aş erme ne bulantı senli hayat rahat başlamıştı ki babanın askere gitmesi gerekti baban asker biz Ankara yolcusu olduk.Ve yavrum bundan sonra sende su azlığı gelişim geriliği kan akımı yavaşlığı ortaya çıktı Annen zor günler geçirdi son zamanlarında çok zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder