8 Mayıs 2014 Perşembe

3 yaş

                   gözümün nuru, aydınlık yüzüm ,tatlı meleğim;
      3 yaşını 3 ay oldu doldurdun. Zaman ne de hızlı akıyor .Hala gözümde minnacık  bir şeysin.Çok büyüdün.Mesela bugün yatmadan önce odandan gecelikleri giyip geldin, tuvaletini yapıp sifonu çekip ellerinide yıkayıp babana iyi geceler dileyip geldin.Nasıl da büyüdün böyle..Hayat işte göz aç kapa hayat bitmiş misali.... artık
  • kıyafetlerini kendin seçiyor kendin giyiyor ve akşama kadar yaklaşık 7 8 defa değiştirip bana sürpriz yapıyorsun
  • istediğin zaman tuvalet işlemlerinin hepsini tek başına başarabiliyorsun
  • kendi kendine uyuyorsun (tabi başında ben bekliyorum çıkmamaı kabul etmiyorsun)
  • babana yavaştan düşmeye başladın hala sıkı bir anne fanatiğisin
  • geceleri uyanmıyoruz artık çok şükür
  • eskisi gibi senle oynamıyorum kendin oynuyorsun ara arada olsa
  • arkadaşlarınla sürekli görüşmek istiyorsun, bol bol parka gidiyoruz
  • 7 8 hikaye ard arda dinliyorsun sıkılmıyorsun ve dahasınıda istiyorsun (şükür)
  • 23 24 no ayakkabı giyiyorsun
  • boy 94
  • kilo 13
şimdilik aklıma gelen  bunlar...Bu arada sevgili yavrum şimdiki hallerin benim küçüklüğümün tıpkısıymış anneni tanıyan herkes ifade etti bunu ankara ya gittiğimizde..Ben bu kadar güzel ve tatlımıydım bilmem ama balımsın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder